poniedziałek, 12 czerwca 2017

004

Kwiaty, deszcz, zapach świeżo skoszonej trawy, śpiew ptaków dla Ciebie zwykłe rzeczy robiące tylko za tło w naszym pięknym pokoleniu internetu. Też kiedyś taka byłam, nie zwracałam uwagi na przyrodę, ciągle narzekałam na miejscowość w której mieszkam ale z biegiem czasu przekonałam się jakie piękne rzeczy mnie otaczają. Poranna woda z cytryną na tarasie przy cudownym akompaniamencie ptaków, spacer o zachodzie słońca z aparatem, a może wieczór z kocykiem i dobrą muzyką podczas ulewy? Każdy znajdzie coś dla siebie.


4 komentarze:

  1. Bardzo głęboki, a przede wszystkim genialny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała taką odrobinę powolnej sielanki <3
    Super jaszczur! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką sielankę odnajduję na działce ^^ Fajnie jest obserwować przyrodę, zwłaszcza wiosną ^^ Bardzo ładne zdjęcia i śliczna jaszczurka :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

10.07.2017

Lubi zjadać koty na śniadanie, odprawiać czarne msze, jej serce to góra lodowa. Tak właśnie jestem postrzegana w oczach innych osób a to ...