niedziela, 9 lipca 2017

JAK SCHUDŁAM PONAD 15KG!


waga przed: 80kg                   waga po: 63kg

Cofnijmy się o rok wcześniej.
Jest luty 2016 rok. Ferie. W pokoju siedzę sobie jeszcze 80 kilogramowa ja oglądająca pierwszy sezon swojego ulubionego serialu. Nagle jakaś siła, potężna siła uderza we mnie i mówi: HEJ ZRÓB SOBIE PLAYLISTE Z ĆWICZENIAMI, BO CZEMU NIE. No i tak to się zaczęło. Nagle, bez żadnego planowania, beż żadnego gadania OD JUTRA!

Może przejdziemy do tego jak jadłam kiedyś:
Góra słodyczy, góra cukru, posiłki regularnie oczywiście co 30 minut, otwieranie lodówki dzień i noc, zero ruchu.
Cukier dodawałam do wszystkiego ale tak serio do wszystkiego. Płatki z mlekiem? Tylko z dodatkiem przynajmniej dwóch łyżeczek cukru. Owsianka? Chętnie ale tylko z cukrem. Pokrojone jabłko? Oczywiście, ale tylko i wyłącznie posypane cukrem. CUKIER CUKIER CUKIER I JESZCZE RAZ CUKIER! Kochałam pepsi i chipsy, jadłam je przynajmniej dwa, trzy razy w tygodniu. Słodkie napoje, czekoladki, cukierki, jabłecznik mamy! Zero wody.

Teraz wszystko wygląda inaczej:
Słodycze raz w tygodniu, posiłki co 3 godziny, dużo wody, ćwiczenia, więcej ruchu, spacery. Zwracam większą uwagę na to co jem, zmniejszyłam porcję posiłków. Kiedyś potrafiłam zjeść nawet 15 pierogów na obiad teraz ograniczam się do 6.

I najważniejsze jest to, że czuję się o wiele WIELE lepiej. Moja astma nagle zniknęła, duszności i wizyty w szpitalu to już przeszłość. Wreszcie mogę przebiec kawałek i nadal oddychać, co kiedyś było dla mnie tylko marzeniem.

PRZED                                     PO

8 komentarzy:

  1. pieknie kochana, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście zostaję poobserwowac i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna zmiana! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow kochana, gratuluję <3 oby tak dalej <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metamorfoza! Jestem w mega wielkim szoku ! Gratuluję i zazdroszczę samozaparcia:) obserwuje :) tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Ja sama schudłam 23kg i wiem jaka to ciężka praca😃
    Pozdrawiam😃
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zrobienie takiej metamorfozy od zaraz, bez większego gadania od jutra, za rok i bla bla bla to naprawdę rzadkość
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Zmiana nawyków na zdrowsze jest dobra nie tylko dla naszego wyglądu, ale także dla zdrowia. :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Szybka przekąska na jesienne wieczory

Kocham moją mamę i jej pomysły, dzięki niej mogę poczuć święta w środku września, no ale każda pora jest dobra na upieczenie amoniaczków. W...